Johan on tapahtumia 20. helmikuuta

Varkauden Eläkkeensaajat ry
La 23.2. Kouvolan teatteriin lähtö klo 07.30 Taulumäen torilta, sitten keskusliikenneasema, ABC. Jos kysyttävää, soita puh. 045 120 3105/ Irma.

Varkauden Eläkkeensaajat ry
EKL:n Pilkkimestaruuskilpailut 13.03.2019 Kitee, Matkailukeskus Pajarinhovi, os. Pajarinniementie 1, Puhos. Katso tarkemmat tiedot Eläkkeensaajat lehti 7/2018. Ilmoittautumiset 24.02. mennessä Leolle, puh. 0400 372 641.

Omaishoitajien vertaistukitapaaminen
Leppävirran kirjastolla ke 27.02.2019 klo 13-15. Yht. Mirja 050 464 1889 tai Milla 050 449 1178. Tervetuloa joukolla mukaan.

Vapepa
Poliisijohtoinen etsintäharjoitus Varkaudessa taajama-alueella ma 25.2. klo 16-19. Lisätiedot ja ilm. jarmo.t.kujanpaa@gmail.com tai p. 050 370 8096

Varkauden Eläkkeensaajat ry.
Esittelemme toimintaamme Prismassa ke 27.2. klo 10-12. Harraste- ja liikuntaryhmistä tarkempia tietoja saat nettisivuilta www.varkaus.elakkeensaajat.fi Tervetuloa uudet jäsenet mukaan toimintaan. Mikäli kysyttävää, niin soita puh. 0400-301619. Terveisin Heikki. Nähdään.

Varkauden Eläkeläiset ry.
Ma. 25.2. Kerhojen harjoitukset kuten olette sopineet.Uimahallilla salijumppa klo 12.45 ja vesijumppa klo 13.30. Ke. 27.2. Aamutoimet normaalisti: boccia, tuolijumppa ja sitten kerhossa klo 10.00 ”LUURI-palvelut” esittäytyy. Tulehan kuulemaan. Kalevala-päivän merkeissä muistelemme ja JOHTOKUNNAN kokous kerhon jälkeen.

Stora Enson Varkauden Eläkeläiset ry.
Yhteistapaaminen ke 27.2. klo 12.00 kirjaston kokoustilassa. Vieraaksemme saapuu Call Wavesin projektipäällikkö Suvi Puranen puhumaan Luuri-hankkeesta.Tervetuloa!

Suomen Migreeniyhdistys
Kipuvertaisten Asahi-liikuntaryhmä pe 22.2. klo 9-10 uimahallilla on peruttu, Sirpa on kippeenä.

Healing Rooms Rukousklinikka
Joka toinen tiistai klo 18-20, Kauppakatu 24, Varkaus. Seuraavan kerran 5.3. Olet tervetullut ilman ajanvarausta. Sinut otetaan vastaan yksilöllisesti, luottamuksellisesti ja maksuttomasti. Kristillisellä Rukousklinikalla rukoillaan parantumisen puolesta ja sinua palvelevat HR-koulutuksen käyneet ja oman seurakuntansa suosittamat kristityt. Lisätiedot www.healingrooms.fi

Jos sinulla on alkoholiongelma,
voimme ehkä auttaa.
Varkauden AA-ryhmän
auttava puhelin 040 2554 596.

Kokouksia

Puurtilan Martat Ry:n
vuosikokous yhdistystalo Warikolla ke 27.2. klo 17.30. Esillä sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa!

Varkauden Eläkkeensaajat ry
Kevätkokous pidetään ke 6.3. klo 13.00 Pääkirkon seurakuntasalissa, esillä sääntöjen määräämät asiat. Samalla aloitamme lippujen myynnin pe 5.4. teatteriin ”Suu messingillä” edulliseen jäsenhintaan.

Sydänsavon Proseniorit
Kevätkokous 6.3.2019 klo 13.00 Kuntorannantie 14, Varkaus. Sääntömääräiset asiat. Lounas klo 12.00 -13.00 kokoukseen osallistuville. Mukana Jarmo Hirvonen/Tanhuvaara kertomassa senioriliikunnasta.Tervetuloa !

Seurakunnissa tapahtuu

Varkauden adventtiseurakunta
Ke 20.2. ja to 21.2. Kirpputori klo 11-16.
La 23.2. Jumalanpalvelus klo 10, Veli Keronen, Ehtoollinen.
Ma 25.2. Leivänjako ja hartaustilaisuus klo 17.

Varkauden Helluntaiseurakunta
www.varkaudenhelluntaiseurakunta.fi
Ke 20.2. klo 17 Rukoushetki, klo 18 Rukousilta, Pekka K.
To 21.2. klo 9-11 Toimistoaika
Pe 22.2. klo 11 KEITTOLOUNAS JA HARTAUS,
klo 17.30 Lähtö nuorten Kohtauspaikkaan Leppävirralle, klo 18 Keijon Sana & Rukous, Tyttökerho Vapaakirkossa
Su 24.2. klo 11 Raamattutunti: Pyhä Henki ja armolahjat, Sami, klo 11.15 KIDS-pyhis, klo 18 Lähetystorin keskustelutilaisuus. Kaikille avoin!

Varkauden ev. lut. seurakunta
To 21.2. klo 8.30 rukoushetki Navitas huone 1A344. Klo 10 Diakonian avoimet ovet Kuoppak. työkesk. Klo 13 Sley:n lähetyspiiri Kuoppak. työkesk. Klo 18 Kylväjän raamattupiiri Siljasella, Kalastajankatu 52. Klo 18 Työikäisten naisten saunailta Puurtilan srk-kodilla.
Su 24.2. klo 10 messu Pääkirkossa, mukana Seurakuntakuoro. Klo 12 messu Kangasl. kirkossa. Klo 14 messu Könönp.srk-talossa, mukana Seurakuntakuoro. Klo 17 Sanan, rukouksen ja musiikin ilta Kuoppak. työkesk.
Ma 25.2. klo 13 Yhteislaulutilaisuus Käpykank. palvelutalossa.
Ti 26.2. klo 11 arkiateria hernekeitto 3€ Kuoppak. työkesk. Klo 17.30 Kasvatuksen ilta 9-14-vuotiaiden vanhemmille aiheena pelit, some ja kaverit Pääkirkon srk-salissa. Klo 18 Hyvän sanoman ilta Kuoppak. työkesk.
Kirppis Kissakoskenk. 5 auki ti-ke klo 10-15. Lahjoitustavarat p. 040 572 7810.
Leivän ja elintarvikkeiden jako klo 11–11.30 Ma Kuoppak. työkesk. To Pääkirkko.
www.vapaaehtoistyo.fi/varkaus
www.varkaudenseurakunta.fi

Varkauden Vapaaseurakunta
www.varkaudenvapaaseurakunta.fi
Pe 22.2. klo 12 Neulekerho.
Pe 22.2. klo 18-20 Tyttökerho 1.-6. lk.
Su 24.2. klo 12 Jumalanpalvelus: Eija ja Pirjo.
Ma-pe klo 10-17 ViaDia-tori (Kauppakatu 24).
Tervetuloa!

Saimaan ort seurakunta
Varkauden kirkko:
Pe 22.2. klo 17 perheilta, kirkkoleipien leivonta.
La 23.2. klo ehtoopalvelus. Su 24.2. klo 10 liturgia.
To 28.2 klo 17 ehtoopalvelus, suomi-slaavi
Joroisten kirkko:
La 23.2. klo 9 liturgia suomi-slaavi.
Ortsaimaa.net

Radio Patmos
Asiaa ajallemme 24/7.
To 21.2. klo 9 Toimittajien tunti. Viikon puheenaiheet puntarissa. To 21.2. klo 20.30 Isänmaa tänään - Suomenmielisen fennomanian filosofiset ja teologiset juuret. Juha Ahvio.
Pe 22.2. klo 15-17 Iltapäivässä Israel.
La 23.2. klo 10 Hengellisen kieroutumisen vaarat. Risto Santala.
Ma 25.2. klo 18 Suomi kahden ristin alla. Ma-pe klo 8-11 Patmoksen aamu. Ma-pe klo 12-13 Suomi rukoilee.
Ke 20.2. klo 18 Uskon puolesta live. Pasi Turunen. Kuuntele ja ylläty! Radio Patmos: 94,4 tai 102,60 MHz sekä netissä radio.patmos.fi tai radiot.fi.