Johan on tapahtumia 25. huhtikuuta

Varkauden Seudun Wamdy ry
Oulun Tietomaa retki Lauantaina 12.5.2018. Lähtö Varkauden keskusliikenneasemalta 7.00. Pysähdys matkan varrella ruokailemaan (omakustanteinen). Tietomaassa n. 13.00-16.00. Paluumatka alkaa 16.00 ja takaisin Varkaudessa ollaan n. 22.00. Pysähdys matkan varrella ruokailemaan (omakustanteinen). Matkan hinta aikuiset 12€ ja alle 17 v 7€ alle 6 v ilmainen. Ilmoittautumiset Anitalle puh 040 7328 360 tai varkaudenseudun.wamdy@gmail.com

Varkauden Seudun Wamdy ry
Ottaa vastaan lahjoituksena puhdasta, ehjää ja käyttökelpoista kirpputoritavaraa. EI HUONEKALUJA Tuotto käytetään lyhentämättömänä Varkauden talousaleen Autismi, Asperger,Dysfasia ja Adhd lasten ja nuorten hyväksi. (retki, kerhotoimintaan yms). Lahjoitukset ja lisätietoa puh. 046 6246 574 tai tiinaelinaollonen@gmail.com. Lahjoitukset ovat myynnissä Oranssi kirpputorilla Varkaudessa pöytä 35. Huom! kirpputorille ei voi jättää lahjoituksia!

Varkauden Eläkkeensaajat ry.
Tervetuloa mukaan Europa-risteilylle Tallinnaan 4.-5.6. Katso esite nettisivuiltamme. Edullinen hinta. Äänekosken kesäteatteriin 22.7. on vielä paikkoja. Molemmista tiedustelut ja ilmoittautumiset puh. 050 4300017/ Saara

Omaishoitajien vertaistukiryhmä
Leppävirran kirjaston kerhohuoneella KE 2.5.2018 klo 13-15. Tervetuloa mukaan. Yhteystiedot Mirja Hakkarainen 050 4641889 tai Milla Pesonen 050 4491178.

Omaishoitajien vertaistukiryhmä
TO 3.5.2018 klo 12-14 VARKAUDEN KLUBI (Huom. Vammeltalon tapaaminen siirretty klubille)
Vierailijana ravitsemusterapeutti Reija Männikkö tervetuloa mukaan. Yhteystiedot Mirja Hakkarainen 050 4641889 tai Milla Pesonen 050 4491178.

Varkauden Eläkkeensaajat ry.
Kerhomme kokoontuu ke 2.5. klo 13.00 Kuoppakankaan työkeskuksessa. Erilaista ohjelmaa ja yhteislaulua. Muista palauttaa kerhossa tai harrasteryhmän vetäjälle kuntokortti, niin olet arvonnassa mukana. Käpykankaan palvelukeskuksessa äitienpäivän merkeissä ohjelmallinen hetki ke. 9.5. klo 10.15. Tarkempia tietoja toiminnasta saat omilta nettisivuilta www.varkaus.elakkeensaajat.fi Tervetuloa. Mikäli on kysyttävää soita puh. 0400-301619. Terveisin Heikki.

Varkauden Eläkeläiset ry
Ma. 30.5. vietämme Vappuaattoa emmekä ole Vammelissa tai Uimahallilla. Ke. 2.5. Vammelissa normaalisti aamulla boccia, tuolijumppa ja kerhossa klo 10.00 aiheena on ”Tarinoiden Päiviönsaari”. Opastettu kierros - sateen sattuessa Vammelissa. Kahvio, arpajaiset Tervetuloa. Vappuiloa kaikille - tavataan Vappu-riennoissa Taulumäen suunnalla.

Vammel ry
Vammeltalolla (Ahlströminkatu 12) tapahtuu. Esteetön Luontoretki Partaharjulle jäsenyhdistysten jäsenille ti 29.5. klo 10-14. Sisältää kuljetuksen, luonto-ohjaajan opastaman luontopolun ja eväät. Avustaja maksutta avustettavan mukana. Mukaan mahtuu n. 30 osallistujaa. Ilmoittautumiset 8.5. mennessä. Iltaperhekahvila to 26.4 klo 16-18. Kevään viimeinen Perhekahvila ti 8.5. klo 10-12. Askarrellaan äitienpäiväkortteja Vammelin Vekarapajan suunnitteluilta ti 8.5. klo 16.30. Tervetuloa myös uudet vapaaehtoiset mukaan! Vammel ry on mukana Hyvinvointitapahtumassa Warkaus-salissa 28.4. klo 10-16. Tule testaamaan oma vapaaehtoisuuden polkusi. Lisätied. ja ilm. asiakaspalvelu@vammel.fi tai 0405160778. Tilaa uutiskirje www.vammel.fi

Stora Enson Varkauden Eläkeläiset ry
Lähde mukaan kesäretkelle heinäkuun 4 pnä Järvisydämeen missä maisemaristeily Elviira-laivalla Linnasaaren kansallispuistossa (2h),ja sitten syyskuussa ruskalomalle Leville 16.-23.9.2018! Ilmoittautumiset ja tiedustelut puh. 040 7371079/Arja viim. 31.5.18.

Healing Rooms Rukousklinikka
Healing Rooms kristillisellä Rukousklinikalla rukoillaan parantumisen puolesta. Varkaudessa seuraavan kerran ti 15.5. klo 18-20 (Kauppakatu 24). La 5.5. klo 15 ja 18 Pyhän Hengen päivä Joensuun Vapaaseurakunnassa (yleisötilaisuudet). HR-tiimien aluetapaaminen klo 12 alkaen. Tutustu Healing Rooms Rukousklinikka -toimintaan www.healingrooms.fi ja palautteet healingroom.varkaus(at)healingrooms.fi. Näkymisiin ja kuulumisiin...

Varkauden Latu ry
Tervetuloa Varkauden Latu ry:n kevätkokoukseen sunnuntaina 6.5.2018 klo 16.00 Honkapirtille!
Esillä yhdistyksen kevätkokousasiat. Johtokunta.

Elämän väri – runo- valokuvanäyttely Keskuskonttorilla
Irene Laitisen näyttely kertoo sanoin ja kuvin prosessista, jota hän on työstänyt mielessään vajaan vuoden ajan. Näyttely on avoinna 1.5. – 31.5.2018.

Eläkeliiton Leppävirran yhdistys
Kerho ke 2.5. klo 10 Vanhassa Pappilassa. Aihe: Sukututkimus. Mitä kirkonkirjat kertovat esivanhempiemme elämästä?

Seurakunnissa tapahtuu

Varkauden adventtiseurakunta
Ke 25.4. ja 26.4. Kirpputori klo 10-16. La 28.4. klo 10 Jumalanpalvelus, Ari Flink, Todistuksia. Ma 30.4. Leipähartaus ja leivänjako klo 17.

Varkauden Helluntaiseurakunta
Osmajoentie 8
www.varkaudenhelluntaiseurakunta.fi
Ke 25.4. klo 17 Rukoushuone Sinulle, klo 19 Rukousilta. To 26.4. klo 9-11 Toimistoaika. Pe 27.4. klo 11 Hartaus ja keittolounas, klo 18 Sana ja Rukous, klo 18 Tyttöjen solu, klo 18 Sporttikerho Päiviönsaaren koululla. La 28.4. klo 18 FLOW-ilta. Su 29.4. klo 16 Lähetysjumalanpalvelus, vieraita Israelista ja heprealaista musiikkia. Ma 30.4. klo 14 Lähetyspiiri.

Varkauden Vapaaseurakunta
Laivalinnankatu 5-7
www.varkaudenvapaaseurakunta.fi
Su 29.4. klo 16 Iltapäiväkirkko, Veikko Tarvonen, lauluryhmä Tähkät, ”Maijan läksiäiskahvit”.
To 3.5. klo 18 Rakkauden kosketuksessa -ilta, Veijo Piipponen ja Aulikki Hartikainen-Piipponen.
Ma-pe klo 10-15 ViaDia-tori (Kauppakatu 24), sulj. ti 1.5. Tervetuloa!

Saimaan ort seurakunta
To 26.4. klo 17 Ehtoopalvelus Varkauden kirkossa, isä Pavel (tavattavissa klo 15 alkaen). Pe 27.4. klo 9-11 EU-ruoka-avun jakelu
vähävaraisille Varkauden srk-salissa. Oma kassi mukaan! Su 29.4. klo 10 Liturgia Varkauden kirkossa. Ortsaimaa.net