Tapahtumia, tiedotteita 15.2.

Valona Maailmalle ry/
Varkauden Israelin ystävät
Israelilainen Kvartetti Naggari soittaa ja laulaa Kuoppakankaan Työkeskuksessa la 18.2.2017 klo 12.00. He kertovat myös Elämän Puolesta työstään.Tilaisuuteen vapaa pääsy. Tervetuloa!

Varkauden Eläkeläiset ry
Tuettujen lomien aika muuttunut se on 3.9.-8.9.2017, vielä on muutama hakemus. Päivän retki Valamoon 6.4., pikaiset ilm. Sirpa 040-7349051.

Eläkkeensaajat ry
Oma pilkkionki cup 1. osa 23.2.2017 klo 10-15 + 15 min. siirtymät. Ilmoittautumiset klo 9.00 alkaen Hevosharjunkadun päässä p-alue, josta uimarannan kautta Komminselälle. Naisille on oma sarja. 2. osa 2.3. Helvejärvi, uimaranta. 3. osa 9.3. Huruslahti Osakilpailut pisteytetään. Palkintojen jako viimeisen osakilpailun jälkeen.

Kristilliset Eläkeläiset ry.
Kokoonnumme 21.2. taas yhteen Ort-kirkolle klo 13.00 muistelemaan viime vuotta ja suunnittelemaan tulevaa kevättä. Matkoja Krellin kevätkokoukseen Imatralle ja Kuopioon Alavan kirkkoon ja lisäehdotuksia vastaan otetaan. Olet lämpimästi tervetullut mukaan! Hallitus.

Eläkkeensaajat ry.
Kerhomme kokoontuu Kuoppakankaan työkeskuksella Kuoppakankaankatu 11, ke 22.2. klo 13.00 vieraana Stora Enson paikallisjohtaja Jarkko Tehomaa ja paljon muuta ohjelmaa. Veikko Ahvenaisen hanurikonsertin lippuja 27.3. edulliseen jäsenhintaan kerhosta. Ilmainen kahvitarjoilu (tarjoilu päättyy klo 12.45). Tarkempia tietoa saat nettisivuilta www.varkaus.elakkeensaajat.fi Tervetuloa uudet ja entiset jäsenet. Huom. Muista yhdistyksen kevätkokous 8.3. klo 13. Mikäli sinulla on kysyttävää, niin soita puh. 0400-301619. Terveisin Heikki. Kerhossa tavataan.

Vapaaseurakunta
Laivalinnankatu 5-7
www.varkaudenvapaaseurakunta.fi
Pe 17.2. klo 12 Neulontakerho. Pe 17.2. klo 18-20 Tyttökerho (1.-5. lk). Su 19.2. klo 16 Iltapäiväkirkko, Veikko Tarvonen (aihe: ”Jumalan tahdossa?”). Ma 20.2. klo 12 Päivärukous, Sirkka Wallin. Ma-pe klo 10-15 Kauppakadulla (24) ViaDia-tori ja Varikko Päiväkeskus. Tervetuloa..

LepU
Pilkkiviikko torstai 16.2. Oravikoski, lauantai 18.2. Harjuranta Jokilahti, sunnuntai 19.2. Juottoranta. Kisat alkavat klo 10 ja siirtymät 15 ja 30 minuuttia. Hiihdot: Harjurantahiihdot lauantai 18.2. klo 12.30 ja keskiviikko 22.2. klo 18.30. Varkaus, Varkausmäki. Molemmat tyylit, sarjoja kaikille. Sunnuntaina 19.2. klo 12.00 Av TUL:n Savon pm, matkat 300 ja 500 m. Lisätty potkukelkka. Leppävirta-luistelu klo 13.00 50 kierrosta, noin 12,5 km. Talvijuoksu su 19.2. klo 14,30. Kaikista lisätiedon 040 5287131.

adventtiseurakunta
La 18.2. klo 10 Jumalanpalvelus: Veli Keronen, Herran ehtoollinen. Ma 20.2. klo 17 Hartaus ja leipäjakelu. Ti 21.2. klo 12 Käsityöpiiri.
Ke ja to klo10-16 Kirpputori. Tervetuloa! www.varkaus.adventist.fi.

Stora Enson ja Efora Oy:n
Varkauden Eläkeläiset ry.
Yhteistapaaminen ke 22.02. kello 12.00 kirjaston kokoustilassa, vierailijana sosiaali- ja terveysjohtaja Seppo Lehto. Tervetuloa!

Helluntaiseurakunta
Ke 15.2. klo 11 Rukoushuone Sinulle I, klo 14 Yhteiskristillinen Rukoustupa, klo 16.30 Rukoushuone Sinulle II, klo 19 Rukous-ilta. To 16.2. klo 9-11 Toimistoaika. Pe 17.2. klo 18 Sana & Rukous, klo 18 Kerhot ja tyttöjen solu. Su 19.2. klo 16 Tarjolla Elämä -jumalanpalvelus, kahvi. Ma 20.2. klo 14 Lähetyspiiri

Varkauden Eläkeläiset ry.
Ensi viikolla maanantain toiminnot normaalisti Vammelissa ja Uimahallilla. Keskiviikkona boccia, tuolijumpppa ja mikä parasta, kerhossa 10.00 vieraanamme on kaupunginjohtaja HANNU TSUPARI. Hän on valmis vastaamaan kysymyksiimme, joten rohkeesti kysymään. Tervetuloa.

Varkauden Seudun
Ruskat ry
Kerho ma 20.2. klo 13.00 kirjaston kokoustilassa. Ruokaperinnepäivä, muistellaan ja kerrotaan perinneruoista. Laskiaistapahtumaan 28.2. Vattuvuorella voi myös ilmoittautua. Arpajaiset. Tervetuloa entiset ja uudet jäsenet!

Joutsikka
To 16.2. klo 11 Ylijäämäruuan jakelu. To 16.2. klo 15 Avoin sählyryhmä liikuntatalolla. Pe 17.2. klo 9.30 Suomen kielen kielitupa. Let’s speak more Finnish. Su 19.2. klo 13 Miesten sählyryhmä Repokankaan koululla. Ma-ti 20.-21.2. klo 10 Ompelupaja. Ti 21.2. klo 10-12 Tupakan ja nuuskan haittavaikutukset -info Hyvinvointi Ankkurissa kirjastolla. Ti 21.2. klo 14 Romanien pulinaboksi. Ke 22.2. klo 11 Ylijäämäruuan jakelu. Joutsikka tarjoaa arkiaterian joka perjantai klo 11-12 kahdella eurolla työttömille. Ateria käsittää pääruoan, salaatin, leivät, juoman ja jälkiruoan. Jaossa on myös mahdollisesti ylijäämäleipiä. Monikulttuurinen toimintakeskus Joutsikka (Käärmeniementie 24) palvelee työttömiä, maahanmuuttajia ja romaneja. Avoinna ma-to 10-16, pe 10-14. Lue lisää: voset.fi

Kehonpainotreenit
työttömille
Haluatko kohentaa lihaskuntoa-si? Nyt siihen on mahdollisuus perjantaisin klo 15-16 uimahallin jumppasalissa. Ryhmä on tarkoitettu aloittelijoille ja on maksuton työttömille. Ensimmäinen kerta pe 24/2. Ohjaajina toimivat Kiia ja Sami. Ryhmän tarjoaa Voset-hanke. Ilmoittaudu mukaan sivulla voset.fi tai puh. 040 747 5200.

Ikonipiiri aloittelijoille
Oletko ajatellut, että ikoneiden maalaaminen saattaisi olla mukava
harrastus? Nyt tähän harrastukseen on mahdollisuus Varkaudessa.Aloittelijoille suunnattu ikonipiiri kokoontuu joka toinen keskiviikko
klo 13 Varkauden ort. seurakuntasalissa, Relanderinkatu 5 (seuraava
kerta ke 22.2.). Lisätietoja antaa Pirjo Raittila puh. 050 320 2444. Lue lisää: ortsaimaa.net

Muistutus!
Tieturva 1-kurssille
on vielä muutama paikka vapaana, siis lauantaina 25.2.2017 alkaen klo 8.00 Ravintola KaksRuusua. Ilmoittaudu nopeasti Mika Gustafssonille, puh. 0400-260564 tai Ilpo Velloselle, ilpo.vellonen@gmail.com. Helppoa ja mielenkiintoista varainhankintaa yhdistyksille kurssin suorittamisen jälkeen. Tartu mahdollisuuteen!