Johan on tapahtumia 5. kesäkuuta

Stora Enson Varkauden Eläkeläiset ry
Slovenia-Portoroz 9.10-16.10.2019. Myös yhdistyksemme ulkopuoliset jäsenet ovat tervetulleita tälle Ykkösmatkojen järjestämälle matkalle. Majoitus on tasokkaassa 4 tähden hotellissa rannan tuntumassa, jossa kylpyläosaston lisäksi on tarjolla hyvin monia erilaisia palveluja. Matkalla on tarjolla myös monipuolinen retkivalikoima, josta kaikille löytyy oma suosikki. Sitovat ilmoittautumiset torstaihin 7.6.2019 mennessä. Lisätiedot: Hilkka Koponen puh 0400 882 176 tai koponhil@gmail.com

Muistiluotsi
Avoinna tiistaista torstaihin klo 9-12 ajanvarauksella puh.0405563586. Yhdistystalo Warikko, Ahlströminkatu 22. Tervetuloa!

Varkauden Eläkkeensaajat ry.
Risteilyt Savonlinnaan 10., 11. ja 12.6. lähtö Navitaksen rannasta klo 8.00 mukaan pääsee ennakkoilmoittautuneet. Risteilyillä voi ilmoittautua piirin kesätapahtumaan 13.8. Maaningalle. Kallioniemessä yhdistyksen rantakalatapahtuma 10.7. klo 12. Puurtilan seurakuntakodilla kotatapahtuma 14.8. klo 12. Katso tietoja toiminnasta nettisivuilta www.varkaus.elakkeensaajat.fi Kysyttävää, niin soita puh. 0400-301619. Tervetuloa Terveisin Heikki. Nähdään.

Vammel ry
Vielä ehdit mukaan vapaaehtoiseksi Warikon Sydännallen puuhapajaan! Ajankohta on ma-ti 10.-11.6. klo 10-14. Vapaaehtoisten infotilaisuus on ke 5.6. klo 13.00-14.30. Puuhapajan pystytys on pe 7.6. alkaen klo 10.30. Lisätietoja saa Sirpalta. Vammel ry:n toimisto on suljettu ke 12.6. Yhteystiedot: Yhdistystalo Warikko, Ahlströminkatu 22. asiakaspalvelu@vammel.fi, 040 5160 778.

Varkauden Invalidit ry
Järjestämme pihakirpputorin yhdistyksemme toiminnan tueksi la 8.6. klo 10-14 Kettusen pihalla, Jokikuja 1, Kuvansi. Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita ostoksille! Säävaraus.

Jos sinulla on alkoholiongelma,
voimme ehkä auttaa.
Varkauden AA-ryhmän
auttava puhelin 040 2554 596.

Seurakunnissa tapahtuu

Varkauden Adventtiseurakunta
La 8.6. Aluejuhlat Siikasalmessa.

Varkauden ev. lut. seurakunta
Ke 5.6. klo 9.30 – 12 lapsiperheiden kesäkahvila Kuoppak. työkesk. Klo 13.30 hartaus Kangasl. palvelukesk.
To 6.6. klo 9-11 kerho lapsiperheille Tehtaankoulun puistossa. Klo 13-15 kaiken kansan kesäkahvit Tirmulan torilla Kommilassa.
Su 9.6. klo 10 messu Pääkirkossa. Klo 12 messu Kangasl. kirkossa. Klo 16 konsertti ”Kesää kohti – sello, laulut ja urut soi!” Pääkirkossa.
Ke 12.6. klo 9 hartaus Luttilan kappelissa. Klo 10 Lasten konsertti ”Laulullani löydän uuden ystävän” Kuoppak. työkesk, kesto n. 40 min.
Klo 13 konsertti Käpykank. palvelukesk. salissa. Klo 17.30 Tassukirkko Harjurannan Luontokirkolla.
To 13.6. Vekara-Varkaus: klo 10 muskari 0-2-vuo-tiaille, klo 11 yli 2-vuotiaille Pääkirkon srk-salissa. Klo 12 Kirkonrotan seikkailu Pääkirkossa, klo 10.30-12.30 edullinen lounas.
Su 16.6. klo 10 messu Pääkirkossa, konfirmaatio rk 2. Klo 14 konfirmaatiomessu rk 3 Pääkirkossa. Klo 18 hartaus ja iltatee Kangasl. kirkossa.
Leivän ja elintarvikkeiden jako: ma klo 11-11.30 Kuoppak. työkesk.

Saimaan ort seurakunta
• Varkauden kirkko:
La 8.6. klo 14 Yleinen panihida Luttilan hautausmaalla, 200 m portilta länteen. Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille.
Su 9.6. klo 10 Liturgia ja helluntain polvirukoukset.
Ti 11.6. klo 9-11 EU:n ruoka-avun jakelu vähävaraisille. Jämät jaossa. Oma kassi mukaan.
Ke 12.6. klo 13 Rukoushetki.
• Pieksämäen kirkko:
La 8.6. klo 9 Liturgia, sielujen lauantai.
• Leppävirran rukoushuone:
Su 7.4. klo 10 Liturgia.
To 13.6. klo 13 Kiitosakatistos.
• Joroisten tsasouna:
La 8.6. klo 9 Liturgia.

Radio Patmos
To 6.6. klo 9 Toimittajien tunti. Viikon puheenaiheet.
Pe 7.6. klo 15-17 Iltapäivässä Israel.
Su 9.6. klo 21.30 Taivaan ja maan väliltä.
Ma 10.6. klo 8.45 Israelin uutisviikko. Ylen ent. Lähi-idän kirjeenvaihtaja Rony Molar.
Ma 10.6. klo 18 Suorassa lähetyksessä Leo Meller. Ma-pe klo 8-11 Patmoksen aamu.
Ma-pe klo 9 Päivän vieras (uusinta klo 17). Ma-pe klo 12-13 Suomi rukoilee.
Ke 12.6. klo 18 Uskon puolesta (uusinta la klo 18), Pasi Turunen.
Radio Patmos: 94,4 tai 102,60 MHz sekä netissä radio.patmos.fi tai radiot.fi. Asiaa ajallemme 24/7.

Varkauden Vapaaseurakunta
Laivalinnankatu 5-7
www.varkaudenvapaaseurakunta.fi
Su 9.6. klo 12 Jumalanpalvelus, Veikko Tarvonen. Ma-pe klo 10-17 ViaDia-kierrätystori (Kauppakatu 24). Tervetuloa!

Varkauden Helluntaiseurakunta
To 6.6. klo 9-11 Toimistoaika, klo 18 Solujen ja pienryhmien vetäjien kokoontuminen
Pe 7.6. klo 18 Keijon Sana & Rukous (takaovi)
Su 9.6. klo 11 Helluntain jumalanpalvelus, Toivo Vauhkonen ja Samuel Autio, KarismaBrass
Ti 11.6.-To 13.6. klo 11-15 Vekara Varkauden Hauskat Pelit -puuhapaja!