Johan on tapahtumia 13. tammikuuta

Varkauden Eläkkeensaajat ry.
Kerhomme ei kokoonnu ke 13.1. koronan takia. Vastuuhenkilöt kokoontuvat ke 13.1. klo 9.00 demarikulmalle jäsentiedotteen ja jäsenmaksun postitustalkoisiin. Harrasteryhmät aloittavat toimintansa viikolla kaksi ellei ole toisin sovittu. Kuntosali liikuntatalolla ei toistaiseksi kokoonnu. Pärnyn matka ja oopperamatka on peruttu. Mikäli haluat auttaa jäsentiedotteen jakamisessa, niin ota yhteyttä Heikkiin. Katso nettisivuilta harraste- ja liikuntaryhmien kokoontumiset. Kysyttävää, niin soita puh. 0400-301619 nähdään mahdollisimman pian, kun korona sen sallii. Oikein hyvää uutta vuotta. Terveisin Heikki.

Varkauden Latu ry
Koronan takia kaupungin liikuntapaikat avataan 11.1.2021. Siksi naisten jumpat liikuntatalolla alkavat ma 11.1.2021 klo 9.30-10.30. Uimahallilla alkaa kuntojumppa to 14.1.2021 klo 15.15-16.15 ja vesijumppa klo 16.16-17.30. Tervetuloa!

Stora Enson Varkauden Eläkeläiset ry
Vesijumppa, Kuntosali ja Boccia alkaa 14.1.2021 ajat ovat entiset. Tervetuloa toivottelee Arja.

Varkauden Latu ry
Honkapirtti on nyt avattu la 9.1.2021 ja on hiihtokaudella viikonloppuisin auki la-su klo 10-15.00. Tervetuloa! Huom! Jos sinulla on tarpeeton talviuintikopin avain, voit palauttaa sen kirjekuoressa nimelläsi, osoitteellasi ja maksuyhteyksilläsi varustettuna talviuintikopin postilaatikkoon. Alle 5 v. vanhasta avaimesta maksetaan panttimaksu takaisin. Kiitos palautuksesta! Var-kauden Latu ry:n uusi hallitus kokoontuu to 14.1.2021 Honkapirtillä klo 17.00.

Varkauden Eläkeläiset ry
Maanantaina 18.01.2021 Warikolla Ahlströminkatu 22 kokoontuvat kaikki harrasteryhmät klo 8.30 – 9.15 Seniori tanssijat, UUTENA: 9.15-10.00 Lavis, klo 9.00 Jolina Tonit miesten lauluryhmä klo 10.00 lauluryhmä ja klo 11.00 sketsi-porukka. Uimahallilla salijumppa klo 12.45-13.30 ja vesijumppa klo 13.30-14.45. 20.01.2021 Warikolla EI keskiviikkokerhoa ( koronarajoitus max. 20 henk. )! Seuraava kerho ja vuoden aloitus 27.01.2021, mikäli koronarajoitukset sen sallivat. Varkauden Eläkeläiset ry toivottaa kaikille koronatonta ja tervettä vuotta 2021!

Varkauden Sydänyhdistys
toivottaa jäsenilleen hyvää alkanutta vuotta! Terveysmittaajamme suorittavat ti 19.1. klo 9-11 Yhdistystalo Warikolla, Ahlströminkatu 22, verenpaineen, verensokerin, hemoglobiinin, kolesterolin (myös erittelyt HDL, LDL) sekä kehonkoostumuksen mittauksia ilman ajanvarausta. Käteismaksu. Jäsenkortilla jäsenalennukset. Mittausaikana adresseja myytävänä, käteismaksu. Suojataksemme jäsentemme terveyttä kirjaston kerhokokoukset on toistaiseksi peruttu, samoin sisätilojen ryhmäliikunnat boccia, vesijumppa ja kuntosalivuorot on toistaiseksi peruttu, ainakin 28.2. saakka. Keskiviikkokävelyt jatkuvat, lähtö keskiviikkoaamuisin klo 9 Huruslahden rannasta, ravintola Mortonin kohdalta. Seuraa ilmoitteluamme Sinun Savossa!

Savonetti Varkaus
Maksutonta opastusta tietokoneen ja mobiililaitteiden käytössä. Torstaisin Varkauden kirjastossa klo 10-12.30. Varaukset joko 0407681505
tai 0407546127. Tulethan ohjauksiin vain terveenä. Suositellaan maskin käyttöä.

Pohjois-Savon Syöpäyhdistys Varkauden paikallisosasto
Hyvää alkanutta vuotta 2021. Kerhotoiminta ja vesijumppa ovat ainakin tammi ja helmikuun tauolla koronan vuoksi, ilmoitamme koska alkavat, pysytään terveinä.

Varkauden Invalidit ry
Urheiluvuorot alkavat jälleen viikolla 3. Tiistaisin sulkapallo klo 15.00-16.00 ja curling 18.00-19.00. Keskiviikkoisin keilausvuoro klo 16.00 - 17.00. Uimahalli torstaisin klo 9.45 alkaen istumajumppaa, kuntosali ja allasjumppaa.

LepU
Pilkkiviikko keskiviikko 13.1. Mikkelin Panganlampi, lauantaina 16.1. Leppävirran Karlvikinlahti ja sunnuntaina 17.1. Joroisselkä, lähtö Veneranta. Kaikki kilpailut alkavat klo 10.00. Lauantaina 16.1. klo 15.15 hiihdot Leppävirran Urheilukenttä ja heti hiihtojen jälkeen potkukelkka- ja luistelukilpailut. Pidetään Korona säännöillä turvallisesti. Sarjoja kaikenikäisille.

Puurtilan Martat
Kokoontuvat keskiviikkona 20.1. klo 17.30. Paikkana yhdistystalo Warikko. Suunnittelemme toimintaa, vaihdamme kuulumiset ja keskustellaan lohtuhuiveista. Tervetuloa mukaan, muistathan maskin!

Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry
Hyvää vuoden alkua! Kaikille avoin Arjen paletti-ilta to 21.1. klo 17-19. Tutkimushoitaja Ulla Miettinen kertoo Itä-Suomen Biopankista. Voit tulla Warikolle (maks 20 henk) tai osallistua etänä (Teams). Ilmoittaudu mukaan ke klo 16 mennessä. Warikon asiakaspalvelun tavoitat parhaiten ma-to klo 9-15 puhelimitse tai sähköpostilla. Tapaamiset voit sopia etukäteen. Ahlströminkatu 22, info@warikko.fi puh 0405160778

Stora Enson Varkauden Eläkeläiset ry
Tammikuun yhteistapaaminen 27.1.2021 kirjastolla perutaan korona tilanteen takia. Toivotamme kaikille Hyvää alkanutta vuotta! Hallitus

Seurakunnissa tapahtuu

Varkauden Adventtiseurakunta
Maanantaisin klo 11-15 Kirpputori.
Keskiviikkoisin klo 15-18 Kirpputori.
La 16.01. klo 10 Jumalanpalvelus, Raija Flink-Konttinen, Jouni Konttinen.
Ma 18.01. klo 17 Leipähartaus ja leivänjako.
Tilaisuuksiin voi osallistua 20 henkilöä saapumisjärjestyksessä.

Varkauden Vapaaseurakunta
www.varkaudenvapaaseurakunta.fi
To 14.1. klo 18 Rukous-ilta.
Su 17.1. klo 12 Jumalanpalvelus:
Armolahjat käytännössä, Sari ja Harri Miettinen.
Ma-pe klo 10-16 ViaDia-tori Kauppakatu 24:ssä.

Saimaan ort seurakunta
Varkaus: Su 17.1. klo 15 Ekumeenisen rukousviikon tilaisuus netissä (S).
Ristisaatto on peruttu.
La 23.1. klo 17 Vigilia (S).
Su 24.1. klo 10 Liturgia (S).
Jumalanpalveluksiin on ilmoittauduttava etukäteen
ke klo 11–15 puh. 040 480 3677.
Pieksämäki: To 21.1. klo 17 Ekumeeninen ilta netissä (YouTube, Facebook).
”Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun” Joh. 14:1
Ortsaimaa.net.

Radio Patmos
To 14.1. klo 9 Toimittajien tunti.
La 16.1. klo 19.30 Digiseurat. Mikä on Jumalan nimi? Pasi Turunen Facebook Live:ssä.
Ma klo 8.45 Israelin uutisviikko. Rony Molar.
Ti 19.1. klo 13 Evankeliumia maahanmuuttajille venäjäksi.
Ma-pe klo 12-13 Suomi rukoilee.
Kuuntele: patmos.fi tai 94,4 tai 102,60 MHz.

Varkauden Helluntaiseurakunta
www.varkaudenhelluntaiseurakunta.fi
Ke 13.1. klo 13 Israel-rukouspiiri(takaovi),
klo 18 Rukousilta Soili ja Markku Tolvanen.
Pe 15.1. klo 18 Nuorten Kohtauspaikka,
klo 18 Sana & Rukous Keijo Lundberg (takaovi).
Su 17.1. klo 11 Jumalanpalvelus (Youtube)
Eija Jääskeläinen, Ari Kauhanen. Musiikissa Lilli Knuutila.
Ma 18.1. klo 8 Aamurukoushetki (takaovi).
Ti 19.1. klo 15 Raamattupiiri Soili Tolvanen.
Ke 20.1. klo 18 Rukousilta Irja Kokkonen.

Varkauden ev.lut. seurakunta
Tule mukaan Verkon välityksellä:
Facebook: facebook.com/varkaudenseurakunta
YouTube: Varkauden ev.lut. seurakunta
Su 17.1. klo 10 Sanajumalanpalvelus.
To 21.1. klo 12 Keskipäivän musiikki, suora lähetys.
Kuoppakankaan srk-keskuksella (Kuoppakankaankatu 11):
Arkisin klo 7 rukouspiiri sakastissa. Pe 15.1. klo 18 Miesten piiri.
Könönpellon srk-keskuksella (Atolantie 1):
Keskiviikkoisin klo 18. To 14.1. klo 8.30 Rukouspiiri.
Hannun salissa (Savontie 3):
Keskiviikkoisin Pro Miehet klo 19. Ma 18.1. klo 18 Askel-piiri.
Haukankujan kerhotilassa (Haukankuja 1):
Su 17.1. Ylistys- ja rukous-ryhmä. Ma 18.1. klo 17 Raamattupiiri.
Seurakuntavirastolla (Ahlströminkatu 19)
palvellaan ma–pe klo 9–15.30.
Jos asiasi ei hoidu puhelimitse tai sähköpostitse, varaathan ajan etukäteen.
Virkatodistukset ja jäsenasiat p. 040 183 1172,
kasvatustyön toimisto p. 0400 996 340,
diakoniatyön toimisto p. 040 701 6630.
Muut yhteystiedot löydät osoitteesta
www.varkaudenseurakunta.fi/yhteystiedot