Johan on tapahtumia 12. elokuuta

Varkauden Sotainvalidi-, Sotaveteraani- ja
Rintamaveteraani-osastoihin kuuluvat

Rosvopaistitapahtuma to 13.8. Kuopiossa, Puurtilan leiripäivä to 20.8. ja seutukunnallinen kirkkopäivä ke 23.9. on jouduttu perumaan. Kaikkea hyvää alkavaan syksyyn!

Varkauden Eläkeläiset ry
Nyt, kun kesä mennyt on... johtokunnan kokous Warikolla 19.08.2020 klo 10.00. Suunnittelemme syksyn toimintaa ja mahdollisia onkikilpailuja elokuun lopulla sekä julkaisuumme liittyviä asioita. Tervetuloa! Pestään käsiä edelleen ja pysytään terveinä ja virkeinä!

P-Savon Syöpäyhdistys ry Varkauden osasto
Sokkomatka 9/9. Lähtö 7.30 matkakeskuksesta ja 7.35 Taulumäentorilta. Maskipakko linja-autoon. Kaikkien on uudestaan ilmoittauduttava 28/8 mennessä Mirjalle puh. 0400 606697 Tervetuloa mukaan!

Olohuone
Kauppakatu 13, p. 044 444 2212 on avoinna maanantaista - perjantaihin klo 10-14.( Huom! Uusi aukioloaika). Keskiviikon keittolounas on tauolla toistaiseksi! Tule juomaan kuppi kahvia/teetä, täällä leivotun leivonnaisen kera sekä tapaamaan tuttuja ja tuntemattomia. Heinäkuusta lukien mahdollisuus ostaa myös leivonnaisia kotiin vietäväksi. Tila on myös varattavissa järjestöjen ja ryhmien käyttöön. Tervetuloa!

LepU
Onkiviikko Konnus ke 12.8. klo 17.00. Onki-cup II. la 15.8. klo 10.00 Oravikoski ja su 16.8. Tahkoranta klo 17.00.TUL:n Savon piirin pm vauhdittoman moukarinheiton pm kisa to 13.8. klo 18.00 Mikkelin Otavan kenttä. Oravikoski kisat la 15.8. klo 10.00 puuseiväs SM, korkeus, kuula, hölkkä. klo 12.00 lasten Olympialaiset juoksumatkat 20 m, 40 m, 60 m, rakettikeihäänheiton SM, perhesarja ja MM yhdenkäden painonheitto. Avoimet TUL:n Itä-Suomen heitto-ottelun mestaruuskisat su 16.8. klo 11.00 Leppävirran Urheilukenttä. Moukari Alapihan kentällä. Sarjat 8-v. ylöspäin.

Muistiluotsi
Varkauden Seudun Omaishoitajat ry ja Muistiluotsi järjestävät maksuttoman MuistiOvet-omaishoitajavalmennuksen ajalla 31.8-16.11.2020. Valmennus on tarkoitettu henkilöille, joiden perheessä on alkava tai alkanut muistisairauteen sairastuneen omaishoitotilanne. Lisätietoja: 0504641889 / Mirja tai varkaudenseudunomaishoitajat@outlook.com. Tervetuloa mukaan! Muistiluotsin toimistoon voit varata ajan ohjaukseen ja neuvontaan osoitteeseen Ahlströminkatu 22, Varkaus. p.0405563586 / Sanna

Jos sinulla on alkoholiongelma,
voimme ehkä auttaa.
Varkauden AA-ryhmän
auttava puhelin 040 2554 596.
www.aa.fi

Seurakunnissa tapahtuu

Varkauden Adventtiseurakunta
La 15.8. Jumalanpalvelus klo 10, Riitta Kolari, Jouni Konttinen.
Leivänjako ja kirpputori kesätauolla.

Varkauden Vapaaseurakunta
Laivalinnankatu 5-7
www.varkaudenvapaaseurakunta.fi
To 13.8. klo 18 Ilta rukoukselle, Markku Tenhunen.
Su 16.8. klo 12 Jumalanpalvelus, Otto Tuovinen.
Ma-pe klo 10-16 ViaDia-tori: Kauppakatu 24.
Tervetuloa!

Varkauden ev.lut. seurakunta
Tule mukaan
Kangaslammin kirkko:
su 16.8. klo 12 Sanajumalanpalvelus.
Tule tapamaan Kangaslammin uutta kappalaista Risto Huotaria. Kirkkokahvit.
Kuoppakankaan srk-keskus:
Su 16.8. klo 18 Ankkurimessu. Tervetuloa erityisesti
Nuoren Seurakunnan Veisuja mielellään laulavat.
Ma 17.8. klo 12 Elintarvikejakelu vähänvaraisille.
Pääkirkko:
Su 16.8. klo 10 Konfirmaatiomessu. Pyydämme huomioimaan, että kirkko todennäköisesti täyttyy konfirmoitavien vieraista tiloissamme voimassa olevien henkilömäärärajoitusten vuoksi. Kokoonnumme noudattaen hyvää käsihygieniaa ja
perhekuntien väliin jätettävää parin metrin turvaväliä. Konfirmaatiomessua pääsee seuraamaan seurakuntamme Facebook-sivulla tilaisuuden ajan. Tilaisuudesta ei jää tallennetta.
Lapsikuoro Pisarat – harjoitukset
keskiviikkoisin klo 17 Kuoppakankaan srk-keskuksella.
Tervetuloa mukaan kaikki 5-11-vuotiaat.
Kuorotoimintaan voi tulla tutustumaan ilman ennakkoilmoittautumista.
Gospelkuoro nuorille – harjoitukset
keskiviikkoisin klo 16 Kuoppakankaan srk-keskuksella.
Lisätietoja Marilta 040 578 5218 (myös WA).
Pyöräretki Honkakoskelle
(n.16 km) to 20.8. Lähtö klo 12 pääkirkolta.
Ilmoittautuminen ti 18.8. mennessä p. 040 701 6630.