JOHAN ON TAPAHTUMIA

Johan On Tapahtumia

Julkaistava teksti tulee lähettää viimeistään maanantaina klo 12.00 mennessä osoitteeseen aineisto@sinunsavo.fi
Ilmoitusten maksimipituus on 500 merkkiä, ylimenevältä osalta toimituksella on oikeus lyhentää tekstiä.

Varkauden Seudun Omaishoitajat ry
Leppävirran omaishoitajien vertaistuki tapaaminen Reimarilla, Leppävirrantie 13, liikehuoneisto 2 (ent. Kelan talo) ke 8.2 klo 13-15. Lämpimästi tervetuloa! t. Mirja 050 4641889 ja Kaija-Riitta 050 4491178.

Varkauden Eläkeläiset ry
Harrastekerhot ma 06.02. Warikolla Ahlströminkatu 22; käsityö 9.00-10.00, miesten lauluryhmä 9.00-10.00 ja lauluryhmä 10.00-11.00, ilmaisutaito 11.00-12.00 ja Uimahallilla 12.45 jumppa ja 13.30 vesijumppa. Kaikissa ryhmissä tilaa uusille harrastajille. Tule kokeilemaan! 08.02. Vaalitentti eduskuntavaaliehdokkaille kaupungin talon valtuustosalissa klo 10.00-12.00 kaikki puolueet ovat edustettuna ja tilaisuus on avoin kaikille eläkeläisille kuuluipa mihin järjestöön tahansa tai ei mihinkään. Tervetuloa! Pe 10.02. laitetaan uimahallilla jälleen jalalla koreasti ensin seniori-tanssit klo 12.00-13.00 ja sitten lavis klo 13.00-14.00. Voit osallistua kaikkeen toimintaan oletpa jäsen tai et. Tervetuloa!

Varkauden Eläkeläiset ry
Tulevien keskiviikkokerhojen aiheita. Ota talteen: 15.02. Tutustumme uuteen teatterin johtajaan Juha Vuoriseen. Hän tulee kerhoomme kertomaan teatterin uusista tuulista. 22.02. Matkapojat esittäytyy Mari Airaksisen voimin + johtokunta. Suunnitteilla päiväretki Rotkolaaksoon Tuusniemelle. Paikka on esteetön. Tervetuloa kurkistamaan, miltä toimintamme näyttää!

Varkauden Eläkkeensaajat ry
Tervetuloa kerhoon myös uudet jäsenet mukaan. Kerhomme kokoontuu ke 8.2. klo 13.00 Kuoppakankaan seurakuntakeskuksessa. Klo 12.00 alkaen ilmainen kahvitarjoilu, päättyy klo 12.45. Vieraana myyntipäällikkö Mari Airaksinen Matkapojista. Paljon muuta ohjelmaa ja arpajaiset. Katso nettisivuilta harrrasteryhmät. Kerhossa vielä tarjolla lippuja Jyrki Anttilan konserttiin pe 17.3. klo 18.00 Warkaus-Sali "Kertokaa se hänelle". Kesän risteilylle Kuopioon 12. ja 13.6. ilmoittautumisia otetaan vastaan. Terveisin Heikki. Soittele jos kysyttävää puh. 0400-301619 nähdään.

Stora Enson Varkauden Eläkeläiset ry
TALVIRETKI LEVILLE 11.4.-18.4.2023. Tervetuloa myös yhdistyksemme ulkopuoliset henkilöt talviretkelle Leville hiihtämään sekä nauttimaan Lapin talvesta. Matkaan sisältyy bussikuljetus Varkaus-Levi-Varkaus, majoitus Sokos Hotell Levissä 2-hengen standard-huoneissa ja aamiainen sekä päivällinen. Tämän kohtuullisesti hinnoitellun matkan vastuullinen järjestäjä on Linja-autoliike E. Ahonen. Sitovat ilmoittautumiset 6.2.2023 mennessä ja lisätiedot osoitteessa: Hilkka Koponen puh 0400 882 176 tai S-posti koponhil@gmail.com lisätietoa https://stora-enso-varkauden-elakelaiset.webnode.fi/

Varkauden Seudun Epilepsiayhdistys ry
Keilaus su 5.2. klo 14-15 Varkauden Keilahallissa. Ilmoittautumiset tekstiviestinä Vesa-Pekalle puh. 040 7489756. Tervetuloa.

Varkauden Sydänyhdistys
Ti 7.2. klo 13 Varkauden kirjaston kokoustilassa, Osmajoentie 1, vieraaksemme saapuu Keski-Savon Jätehuollon toimitusjohtaja Janne Kuronen kertomaan mm. uudesta jätelaista. Kahvit klo 12-12.45. Vielä ehdit ilmoittautua Jyrki Anttilan Kertokaa se hänelle-konserttiin Warkaus salissa pe 17.3. klo 18 tai Varkauden Teatterin Savonmuan piätön historia-esitykseen la 22.4. klo 13. Lisätietoja Eero puh 040-5304975 tai Ritva 050-5457890.

Kirja-Varkaus ry
KIRJAILIJA MARTTI ISSAKAINEN on helmikuun kirjallisuusillassa Varkauden kirjaston auditoriossa torstaina 16.2. klo 17-18.30. Kirjailija kertoo uusimmasta sotakirjastaan Kuormarengin tarina. Kahvitus alkaa klo 16.30. Tervetuloa.

Varkauden Seudun Omaishoitajat ry
Hyvinvointiwebinaari: Luopumisen aiheuttamat tunteet Varkauden omaishoitajien toimistolla to 9.2. klo 17 - 18 omaishoitajien toimistolla, Kauppakatu 43. Ilmoittautuminen 8.2. tarjoilun takia. Lämpimästi tervetuloa! t. Mirja 050 464 1889 ja Kaija-Riitta 050 449 1178.

Varkauden Invalidit ry
14.2. ystävänpäivänä pelataan bingoa Warikolla klo 14.00. Tuothan mukanasi pienen palkinnon. Ohjelmassa myös kahvittelu (2 eur).

LepU
Keskiviikkona 1.2. Jorkin 69 v. synttärikisa klo 17.30. Klo 17.30 avoimet hiihdot, samalla veteraanien pm hiihdot. Lasten sarjat on myöskin. Noin klo 18.00 pm luistelut ja potkukelkailut, matkat katsotaan paikan päällä. Sarjoja kaikille. Torstaina 2.2. klo 17.30 Salikisat Vokkolan punttisali. Maastanosto ja penkki. Toivotaan uusia nostajia mukaan Pilkit torstaina 2.2. klo 10.00. Paikka Parkkilahti. Pilkit Mikkelin Satama keskiviikkona 1.2. klo 10.00 ovat Jorkin 69v Juhlapilkit. Perjantaina 3.2. Joroisten Tahkoranta klo 10.00. Lauantaina 4.2. Mikkelin Urpolanlampi klo 10.00. Sunnuntaina 5.2. klo 10.00 Joroisten Veneranta.

Varkauden Seudun hengitysyhdistys
Toimisto Warikolla Ahlströminkatu 22. Puh. 040-5830670 Pirkko. Olemme auki tarvittaessa. Vesivoimistelu tiistaisin kello 15.30 Uimahallin alakerrassa. Uniapnea Kerho joka kuukauden toinen keskiviikko Warikolla. Seuraavan kerran 8.2.2023 klo 17.30 alkaen. Hengitysliitto järjestää verkkoluentoja. Löydät ne Hengitysliitto.fi -sivuilta

Jos sinulla on alkoholiongelma,
voimme auttaa.
Varkauden AA-ryhmän
auttava puhelin 040 373 8362
www.aa.fi

Seurakunnissa tapahtuu

Varkauden Adventtiseurakunta
Maanantaisin klo 17 Leipähartaus ja leivänjako. Ma ja ke Kirpputori klo 11-15. La 04.02. klo 10 Jumalanpalvelus; Ville Suutarinen.

River Varkaus
”Mutta Jumalan sana menestyi ja levisi” Ap.t. 12:24 - Opetuslapseuskoulu, Life Group la 4.2. klo 13–15 - kahvitarjoilu, - Sunnuntaikokous 5.2. klo 10 – Tiistaikokous 7.2. klo 18 – Nakskovinkatu 5 B, katutaso - Nähdään! - riverchurch.fi

Varkauden Vapaaseurakunta
www.varkaudenvapaaseurakunta.fi
To 2.2. klo 18 Rukousilta, Aarne Bollström. Su 5.2. klo 12 Ehtoollisjuhla Sari ja Harri Miettinen. ViaDia-tori avoinna ma-pe klo 10-16 Kauppakatu 25.

Varkauden Helluntaiseurakunta
Ke 1.2. klo 17.30 Varkki-ilta Rukella, klo 18 Rukousilta.To 2.2. klo 9-11 Toimistoaika, pastori tavattavissa (käynti takaovesta). Pe 3.2. klo 18 Sana ja rukous Keijo Lundberg (käynti takaovesta). Su 5.2. klo 11 Jumalanpalvelus ja ehtoollinen Marjut Lindholm-Holopainen, Antti Lempiäinen, Antero Kemppainen, Pyhäkoulu, klo 12.30 Богослужение на русском языке. Ti 7.2. klo 15 Raamattupiiri (käynti takaovesta). Ke 8.2. klo 18 Rukousilta. Tervetuloa tilaisuuksiin rukoushuoneelle!

Varkauden ev.lut. seurakunta
Pääkirkko: Su 5.2. klo 10 Messu ja Yhteisvastuuke-räyksen aloitus.
Kangaslammin kirkko:  Su 5.2. klo 12 Messu ja Yhteisvastuukeräyksen aloitus. Ti 7.2. klo 13 Ikäihmisten kerho.
Kuoppakankaan srk-keskus: Su 5.2. klo 14 Kynttilänpäivän messu. Ti 7.2. klo 11 Arkiateria. 3e.
Porukankuja 6: Ma 6.2. klo 10 Joutenlahden ystäväkerho.
Puurtilan srk-koti: Ti 7.2. klo 18 Miesten saunapiiri. Ke 8.2. klo 17.30 Nuotioilta perheille Yhteisvastuun teemalla.
Muut tilaisuudet ja piirit:  www.varkaudenseurakunta.fi/tapahtumat

Saimaan ort seurakunta
Varkaus: La 4.2. klo 17 Ehtoopalvelus. Ke 8.2. klo 13 Tiistaiseura.
Leppävirta: Su 5.2. klo 10 Liturgia. Rukousseminaari la 11.2. klo 12-16 Mikkelin nuoriso-opistolla (voi seurata etänä). Haminan piispa Sergei, pastori Risto Käyhkö, rovasti Raimo Sissonen, pappismunkki Damaskinos.
Seuraa verkkolähetyksiä Helsingin Uspenskin katedraalista: hos.fi.
Ortsaimaa.net.

Radio Patmos
Asiaa ajallemme: To 2.2. klo 9 Toimittajien tunti. To 2.2. klo 13 Uskonnonvapauden juhlavuosi. Tummia pilviä horisontissa. Santeri Marjokorpi. To 2.2. klo 19 Uushenkiset vaikutukset kristikunnassa. Marjut Hovi. Pe 3.2. klo 13.30 Ihmeellinen Raamattu: Daavid ja Goljat. Jouko Koistinen. Pe 3.2. klo 18 Rakas avioliitto: Monipuolinen tunneilmaisu. Marko ja Marja-Leena Erkkilä. La 3.2. klo 14 Taivaan ja maan väliltä. La 3.2. klo 17 Turunen. Ma 6.2. klo 8.45 Israel –uutisviikko. Rony Smolar. Ma-pe klo 12-13 Suomi rukoilee.