Kangas- ja sisustusliike Blue Velvet laajensi liiketilansa Pieksämäellä

Kangas- ja sisustusliike Blue Velvet Pieksämäellä on kasvattanut myymälätilaansa reilusti juuri valmistuneen remontin myötä. Entisen liiketilan vierestä on saatu lisää neliöitä. Samalla kangasliikkeen yhteyteen on palannut kuuden vuoden tauon jälkeen ompelimo Onni.

Yrittäjä Satu Pylkkönen on uudistukseen tyytyväinen. Uusiin tiloihin on saatu väljästi esille kattava valikoima Marimekon sisustustuotteita, kankaita, laukkuja ja vaatteita. Nyt myös tanskalaiset Pagunetten verho- ja sisustuskankaat ovat entistä edustavammin esillä.

–Väljyyttä on saatu lisää vanhan liiketilaan, jossa verho- ja sisustuskankaiden valikoimiin on nyt helpompi tutustua, Pylkkönen kertoo.

Laajennus tuo myyntiin kiinnostavia tuotemerkkejä. Sisustustekstiileissä uutena merkkinä valikoimassa on Fab Home, jonka tekstiilien ja korien valmistajat ovat pääsiassa intialaisia naiskäsityöläisiä.

–Kevät on verhojen ja sisustustekstiilien sesonkiaikaa. Klassinen linja on suosittua, sillä moni haluaa aikaa kestävät kodin tekstiilit. Hieman ehkä yllättäen kysytyin väri on nyt keltainen, paljastaa Satu Pylkkönen.

Yksityiskotien lisäksi Blue Velvet tekee verhoprojekteja julkisiin tiloihin. Myymälästä saa paloturvalliset kankaat tai lamelliverhot suunnittelusta asennukseen.

Ompelimo Onni
on samoissa tiloissa

Ompelimo Onni on myös aloittanut vuosien tauon jälkeen Blue Velvetin tiloissa. Neliöitä on entiseen verrattuna lähes kolminkertainen määrä.

–Olin kuusi vuotta kotona hoitamassa lapsia ja nyt oli aika palata työelämään, kertoo ompelimon yrittäjä Kirsi Romunen järjestellessään uusia tiloja.

Ompelimo Onni valmistaa vaatteita arkeen ja juhlaan. Lisäksi Kirsi Romunen tekee korjausompelua sekä verhojen ja sisustekstiilien ompelua. Ompelimo palvelee maanantaista perjantaihin klo 9-16.

–On iso etu toimia kangasmyymälän yhteydessä. Asiakkaan kanssa on helpompi tutustua sopiviin kankaisiin ja tarvikkeisiin, kun kaikki on tässä äärellä, kehuu Kirsi Romunen.

Uusien myymälä- ja ompelimotilojen kunniaksi Blue Velvetissä vietetään avajaisia perjantaina 13. huhtikuuta. Samalla voi tutustua ja hyödyntää tarjoukset. Myymälässä on -20% alennus kaikista Marimekon kankaista ja Paguetten verhokankaista 21. huhtikuuta saakka. Myös yli 100 euron arvoisesta Marimekon kertaostoksesta saa kaupan päälle Marimekon kangaskassin.

Teksti ja kuva: Tero Eloranta

Bluevelvet.jpg

Asiakkaat ovat Satu Pylkkösen mukaan löytäneet hyvin Marimekon tuotteet Blue Velvetistä.