Muutoksia Lauran Puoti Oy:ssä

Kuluva vuosi on Lauran Puoti Oy:ssä juhlavuosi. Leninkiliike Lauran Puoti avasi ovensa ensimmäistä kertaa lähes 50 vuotta sitten 15. lokakuuta 1968.

Vuosikymmenten kuluessa ajan hengessä elämään pyrkinyt Lauran Puoti Oy on käynyt läpi lukuisia konsepti- ja toimitilamuutoksia. Tällä hetkellä yritys toimii kolmessa myymälässä, naisten muodin Moda Laura, miesten Moda Max ja nuorisomyymälä Jim&Jill. Lauran Puodista kerrotaan, että on jälleen aika uudistua ja parantaa asiakaskokemusta laajentamalla tarjontaa sekä keskittämällä toimintaa siten, että naisille ja miehille tulee omat myymälänsä.

Nykyisen kolmen myymälän asemesta yritys keskittää toimintansa kahteen myymälään, Moda Lauraan ja Moda Maxiin, joihin Jim&Jill-myymälä sulautuu. Moda Laura jatkaa Kauppakatu 26:ssa ja Moda Max muuttaa nykyisiin Jim&Jill-myymälän tiloihin Kauppakatu 46:een.

Moda Laurasta tulee 1000 m2 naisten muodin suurmyymälä, jonka nykyistä tarjontaa laajennetaan Jim&Jillin tyttöjen merkeillä sekä kokonaan uusilla kansainvälisillä tuotemerkeillä.

Uuden miesten muodin Moda Maxin laajat monimerkkivalikoimat muodostuvat nykyisten merkkien lisäksi Jim&Jillin nuorisomerkeistä sekä kokonaan uusista tuotemerkeistä.

Myymäläuudistusten myötä kahteen eri myymälään keskittyvä tarjonta tulee laajenemaan sekä naisten ja tyttöjen että miesten ja poikien muodin osalta. Myymälät myös remontoidaan ja osastoja sijoitellaan uudestaan uudistusten yhteydessä.

Muutokset toteutetaan syksyyn mennessä.

Lauran Puoti Oy kuuluu MODA-ketjuun, joka on Suomen suurin naisten ja miesten pukeutumisen erikoisliikeketju. Palvelevia MODA-myymälöitä on lähes 40 ympäri Suomen.

Lähde: Lauran Puoti Oy, kuva: Tarja Korhonen

Jimjill.jpg

Kaikki kevään takit -20% ja paljon muita kauden tuotteita tarjouksessa.