Majoitu vaikka pidempäänkin

Hotel Oscar Varkaudessa on toiminut matkailijoiden tukikohtana jo 30 vuotta. Loppukesästä lähtien Oscarissa on ollut valittavissa joustava ja helppo ratkaisu pitkäaikaiseen majoittautumiseen hotelliympäristössä.

Long stay -toiminta on vielä alussa, mutta saadun asiakaspalautteen perusteella konsepti on ollut onnistunut. Asiakkaat ovat kokeneet hotellin viihtyvyydeltään kodinomaiseksi ja palvelun toimivaksi. Myös hotellin sijainti on saanut kiitosta.

Omassa siivessä Long stay majoitukseen tarkoitettuja huoneita on kaksikymmentäyhdeksän ja majoittautumisen lisäksi hintaan sisältyy internet-yhteys, liinavaate- ja pyyhesetit, loppusiivous sekä vesi-, sähkö-, lämmitys- ja talousjätekulut. Lisäksi hotellin pysäköintialueen, saunan, kuntosalin ja Long stay -loungen käyttö.

–Hotellivieraille tarkoitetussa lounge -tiloista löytyy muun muassa mikroaaltouuni, jääkaappi sekä pian myös pyykinpesukone. Siellä voi tehdä töitä ja opintoja sekä tavata muita hotellivieraita, myynti- ja markkinointipäällikkö Tuija Löppönen kertoo.
Long staystä voi nauttia turvallisessa ja savuttomassa asuinympäristössä hotellitason palveluilla joka päivä 24/7. Long stay on saatavissa joko aamiaisella tai ilman.

Löppönen muistuttaa lopuksi Oscarin viihdetarjonnasta.

–Marraskuun 17. päivä Hotel Oscarin yhteydessä sijaitsevassa Warkaus-salissa kuullaan todellinen hyvän mielen joulukonsertti. Puolustusvoimien varusmiessoittokunnan järjestämässä JOULUPOP -konsertissa varusmiessoittokunnan bändilinja esittää iskevää joulumusiikkia energisellä ja nuorekkaalla otteella. Komppiryhmästä, puhallin- sekä jousisektiosta koostuvan viihdekokoonpanon ohjelmisto sisältää svengaavaa joulumusiikkia eri puolilta maailmaa. Tästä konsertista ei iloa ja vauhtia puutu!

Kuva: Sinun Savo

Oscar.jpg

Long stayssä pääsee nauttimaan levosta uusituissa sängyissä, Tuija Löppönen kertoo.