Lounasravintola Kokkimestarista lounaat työpaikalle

Lounasravintola Kokkimestari tarjoaa arkipäivisin lounas- ja kahvilapalveluja Varkaudessa Mestarintie 1:ssä. Yrityksen kautta voi tilata myös pitopalvelua ja tilojen vuokrauskin onnistuu sopimuksen mukaan. Uutena palveluna Kokkimestarin kautta saa jatkossa myös monipuoliset lounaat toimitettuna suoraan työpaikoille.

Yrittäjä Saija Ihalainen kertoo, että hänellä oli jo vuosi sitten suunnitelma uudistukselle valmiina. Toiminnan käynnistäminen vaati kuitenkin vielä uskallusta palkata työntekijä ja uutena yrittäjänä hän halusi miettiä ja viedä uudistusta rauhassa eteenpäin.

–Toiminnan käynnistäminen on nyt mahdollistanut työntekijän palkkaamisen. Keväällä kokiksi valmistunut Tiina Oksman on tuonut yritykseen osaamistaan ja tarvitsemaani apua. Toiveissa olisi, että jatkossa voisin tarjota työpaikan useammallekin, Ihalainen pohtii.

Uudistuksen myötä työpaikat voivat tilata Kokkimestarista lounasta toimitettuna suoraan toimipisteisiin Varkaudessa kaupunkialueella. Yksittäisiä annostilauksia ei kuitenkaan voida toimittaa. Uudistus on lähtenyt jo varsin hyvin käyntiin.

–Sopimuksia on jo tehty ja kyselyjä tullut. Mikäli tämä vaihtoehto kiinnostaa, niin meiltä kannattaa tiedustella sopimusruokailutarjousta työpaikoille. Tarjoamme aitoa kotiruokaa. Keittiössämme käytetään tuoreita raaka-aineita ja muun muassa leivät leivotaan päivittäin. Myös lihojen kypsentäminen tehdään itse, Ihalainen sanoo.

Ruokien kotiinkuljetusta myös vanhuksille on tiedusteltu, mutta ainakaan tässä vaiheessa ei palvelua Kokkimestarilta vielä saa.

–Ainakaan vielä en voi luvata kotiateriapalveluita vanhuksille. Tulevaisuus näyttää voimmeko auttaa tarvitsijoita tässä asiassa, yrittäjä toteaa.

Saija Ihalainen toimittaa itse tilatut lounaat työpaikkojen toimipisteisiin. Tulevaisuuden visio myös ateriakuljetuksista on yrittäjällä selvä.

–Jos kysyntää on tarpeeksi, voimme jatkossa ulkoistaa kuljetukset kuljetusyritykselle.

Lounasvaihtoehdot vaihtuvat päivittäin ja sama lista on käytettävissä niin paikan päällä ruokaileville kuin myös sopimusasiakkaille.

–Tarjoamme kilpailukykyisen lounaan kattavine lisukkeineen. Kerron mielelläni lisää vaihtoehdoistamme, Ihalainen toteaa ja toivottaa niin entiset kuin uudetkin asiakkaat tervetulleiksi.

Lisätiedot: kokkimestari.fi

Kuva: Sinun Savo

kokkimestari.jpg

Tiina Oksman (vas.) ja Saija Ihalainen valmistelevat lounaskuljetusta työpaikoille.