Yhdistyksille tarjolla maksutonta opastusta Pohjois-Savon järjestötietopalvelun hyödyntämiseksi Varkaudessa

Pohjois-Savon järjestötietopalvelu (pohjoissavolaiset.fi) kokoaa tietoa aktiivisista yhdistyksistä ja yhteisöistä sekä niiden toiminnasta Pohjois-Savon kunnissa. Sivusto tarjoaa yhdistysten tietoja tarvitseville yhtenäisen kanavan löytää tiedon pariin. Järjestötietopalveluun tietonsa ilmoittaneiden yhdistysten tiedot näkyvät myös automaattisesti Varkauden kaupungin kotisivuilla -järjestötoiminta Varkaudessa osiossa.

- Nykypäivänä yhdistysten kannattaa viestiä toiminnastaan monipuolisesti useissa eri kanavissa, jotta tieto toiminnasta saavuttaa niin asukkaita, kuin mahdollisia yhteistyökumppaneitakin. Järjestötietopalveluun yhdistyksensä tiedot ilmoittavat ovat mukana Pohjois-Savossa aktiivisesti toimivista yhdistyksistä tietoa kokoavalla alustalla. Meillä ylläpito toimii tukena tietojen ilmoittamisessa sekä varmistaa säännöllisesti, että tiedot ovat ajan tasalla. Sakke-hankkeen järjestökoordinaattori Henna Ovaskainen kertoo.

Yhdistyksille ja järjestöille on tarjolla maksutonta käyttökoulutusta järjestötietopalveluun tutustumiseksi ja tietojen ilmoittamiseksi. Varkaudessa järjestötietopalvelun käyttökoulutusta järjestetään tiistaina 22. lokakuuta kello 13.30-15 ja keskiviikkona 30. lokakuuta kello 17-18.30 Yhdistystalo Warikolla (Ahlströminkatu 22). Koulutukseen ovat tervetulleita niin uudet, kuin jo sivustoa viestinnässään hyödyntäneet yhdistystoimijat.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen löytyy osoitteesta
www.pssotu.fi/sakkehanke tai ottamalla yhteyttä:

Järjestökoordinaattori Henna Ovaskainen,
henna.ovaskainen@pssotu.fi, p. 044 243 9000.