Juhlavuosi huipentui Vuoden palkintoihin

Tänä vuonna Pieksämäkeläisessä kivijalkaliikkeessä Lelupuoti Nallukassa on ollut syytä juhlaan. Juhlan aihetta Keskuskadulla sijaitsevassa liikkeessä oli jo alkuvuodesta yrittäjä Kirsi Pulkkisen saavutettua kunnioitettavat 30 vuotta yksityisenä kauppiaana Pieksämäellä. Pulkkinen aloitti kauppiaana 9.3.1989. Kauppiaan ura alkoi Sirkkiksessä Savontiellä Sepposen talossa.

Lisää juhlan aihetta tupsahti tuplasti näin loppuvuodesta. Pieksämäen yrittäjät ry on valinnut Kirsi Pulkkisen Vuoden 2019 yksinyrittäjäksi ja Pieksämäen yrittäjänaiset ry ovat antaneet Pulkkiselle tunnustusta Vuoden 2019 yrittäjänaisen tittelillä.

Tuplasti tunnustusta saanut Pulkkinen on toiminut yrittäjänä Lelupuoti Nallukassa nykyisissä tiloisssa Keskuskadulla 13 vuotta. Pulkkinen toi aikaisemman yrityksensä Sirkkiksen askartelutarvikkeineen mukaan lelujen rinnalle. Lelut olivat aikanaan Pulkkiselle aivan uusi aluevaltaus ja opeteltavaa tuotetietoa oli rutkasti. Opittavaa lelukaupan yrittäjällä on edelleen jatkuvasti uusien leluhittien tullessa markkinoille tiuhaan tahtiin. Pulkkinen pysyy loistavasti ajan hermolla lelujen maailmassa yritteliäällä aktiivisuudellaan.

Yrittäjänä Pulkkinen on vakiinnuttanut yritykselleen paikan askartelutarvikkeita sekä leluja kaipaavien kuluttajien keskuudessa. Kaupunkilaisten keskuudessa Lelupuoti Nallukka on suosittu liike, eikä ihme. Lelupuoti Nallukka on monipuolinen: todellinen aarreaitta lapsille, takuuvarma ostospaikka lapsille joululahjoja hankkivalle, vaihtoehtoja runsaasti tarjoava palapeliharrastajalle ja ideoita luova askartelutarvikkeita etsivälle. Paikkakunnalta pois muuttaneetkin tulevat yhä uudestaan Lelupuoti Nallukkaan kaupungissa käydessään. Todella laaja ja laadukas tuotevalikoima, ystävällinen, tehokas ja ammattitaitoinen asiakaspalvelu sekä hyvä sijainti ovat Pulkkisen pitkän yrittäjyyden ja liikkeen suosion kulmakiviä.

Pulkkinen on tehnyt huikean pitkän uran kauppiaa-na Pieksämäellä jo tähän mennessä, ja lelukauppiaanakin hän toimii jo toista vuosikymmentä, mikä ei ole lainkaan tavanomaistanykypäivänä. Merkittävän 30 vuoden kauppiasuran jo tähän mennessä tehnyt Kirsi Pulkkinen on tunnustukset Vuoden yksinyrittäjänä sekä Vuoden yrittäjänaisena todella ansainnut.

KirsiPulkkinen.jpg

Kirsi Pulkkinen on tehnyt pitkän uran kauppiaana.