Johan on tapahtumia 26. tammikuuta

Johan On Tapahtumia

Julkaistava teksti tulee lähettää viimeistään maanantaina klo 12.00 mennessä osoitteeseen aineisto@sinunsavo.fi
Ilmoitusten maksimipituus on 500 merkkiä, ylimenevältä osalta toimituksella on oikeus lyhentää tekstiä.

Varkauden Sydänyhdistys
Tiistaina 1.2. klo 9-11 terveysmittaajamme suorittavat Yhdistystalo Warikolla, Ahlströminkatu 22 verenpaineen, verensokerin, hemoglobiinin, kolesterolin (myös erittelyt HDL,LDL, triglyseridi) sekä kehonkoostumuksen mittauksia ilman ajanvarausta pientä korvausta vastaan. Käteismaksu, jäsenalennukset jäsenkortilla. Adresseja myytävänä mittausaikana, käteismaksu. Lämmin kiitos kaikille aluevaalien aikana Pieni Ele-keräyksessä talkoolaisina olleille lipasvahdeille!

Puurtilan Martat
kokoontuvat aloittamaan kevään toimintaa Kämärille to 27.1. klo 13.30. Tapaaminen jäähallin parkkipaikalla, jossa kahvittelun lomassa marttakuulumisia ja kevään suunnitelmia. Lopuksi kierros Kämärin silloilla. Tervetuloa!

Varkauden Eläkeläiset ry
Ma 31.01. Warikolla harrasteryhmät kokoontuvat kuten on sovittu. Uimahallilla klo 12.45 salijumppa, klo 13.30 allasjumppa. Kerhokeskiviikko 2.2. Klo 9.00 aloitellaan boccin, biljardin, kahvinjuonnin merkeissä. Arpajaiset. Klo 10.00 saamme vieraaksemme gerontologian sosiaalityöntekijän Leena Kolehmainen-Pulliaisen, joka kertoo ikääntyvien mahdollisuuksista saada apua arkipäivän haasteissa. Sirpalla edelleen jaossa tuetun loman hakukaavakkeita. Tervetuloa! Tanssijat uimahallilla pe 4.2. Helmin tanssijat klo 12.00 ja Maritan lavis klo 13.00. Tervetuloa!

Varkauden Eläkeläiset ry
Hei yhdistyksen jäsen! Osallistumme ”Kulje kanssain” laivaristeilylle 13-14.9.2022 Helsinki-Tallinna-Helsinki. Jos sinua kiinnostaa tule mukaan keskiviikkokerhoihin Warikolle, missä voit ilmoittautua alustavasti ja katsoa, minkä hintaluokan hytin haluaisit. Voit myös soittaa, niin saat informaatiota matkasta. 0505749338. Terv Erkki Aali Matkavastaava.

Varkauden Seudun hengitysyhdistys
Toimisto Warikolla Ahlströminkatu 22. Puh. 040-7181725. Koronan vuoksi ryhmät taolla. Hengitysliitto järjestää verkkoluentoja. Löydät ne Hengitysliitto.fi -sivuilta.

Varkauden Invalidit ry
Mikäli jäsen ei halua syntymäpäiväänsä julkaistavan it-lehdessä, on jäsenen ilmoitettava tästä toimistolle. Löydät ajankohtaiset koronarajoitukset Facebookista. Ti sulkapallo klo 15.00-16.00 Liikuntatalo Järvelänkatu 12. Ke keilaus klo 16.00-17.00 Liikuntatalo 2 krs, Järvelänkatu 12. To Uimahallilla salijumppaa, kuntosalia, vesivoimistelua klo 9.45 alkaen.Pe Boccia klo 14:00-15:30, Kuoppakankaan työkeskus. Lisätiedot toimistolta.Toimisto avoinna ma-ke klo 9-13, puh 040 760 8213.

LepU
Pilkkiviikko Ke 26.1. Tahkoranta klo 10.00. To 27.1. Otavan Satama klo 10.00 Su 30.1. Juottoranta klo 10.00. Siirtymä alussa 15 min. ja lopussa 30 min. Palkinnot jaetaan ammattikoululla. Pe 28.1. klo 18.00. Kiinnostaako ohjaskelkkailu? Lajin esittelytilaisuus Hiihtoareenassa. Tarkoitus on perustaa lasten ryhmä. Tarvitaan vetäjä, joka pari kertaa kuussa on valmomassa harjoituksia.Tuokaa lapsia paikalle. 29.1. la klo 11.00 Talvijuoksusarjan III osa. Leppävirran Urheilukenttä.

LepU
29.1. Kansallinen hiihtopäivä urheilukenttä klo 12.00 Suksiajokortin ajo. Perinneurheiluliiton hiihtomestaruuskisat klo 12.30. Klo 13.30 luistelu ja potkukelkkailu. Aikataulu ohjeellinen. Voidaan tiivistää. 30.1. klo 12.00 Pohjois-Savon pm painonnostot Ammattikoulu. Punnitus klo 10-11.

Warkauden seudun sosiaali- ja terveysjärjestöt ry
Yhdistykset voivat kokoontua Warikolla 24.1.-14.2. AVI:n ohjeistuksen mukaisesti. Ajantasaiset ohjeistuksen (henkilömäärät, tungoksen välttäminen, siivous, tarjoilut, yhteystietolistat) löydät kotisivuilta tai kysy toimistosta. Noudattamalla ohjeita huolehdit paitsi oman ryhmän, myös muiden Warikon käyttäjien ja työntekijöiden turvallisuudesta. Me työntekijät olemme pääosin etätyössä. Meidät tavoitat parhaiten ma-to klo 10-15 puhelimella tai sähköpostilla tai voit sopia ennakkoon tapaamisen. Yhteystiedot: Yhdistystalo Warikko, Ahlströminkatu 22, info@warikko.fi, puh 0405160778.

Jos sinulla on alkoholiongelma,
voimme auttaa.
Varkauden AA-ryhmän
auttava puhelin 040 373 8362
www.aa.fi

Seurakunnissa tapahtuu

River Varkaus Church
Sunnuntaikokous klo 10. Ylistys & Opetus & Yhteys! Kauppatori 4 Hotel Oscar 2. krs, Oscar 3, Tule!  Life Group, Opetuslapseuskoulu, Olohuone Kauppakatu 13 lauantaisin klo 12-14. Opetuskertoja 12. Ryhmä on avoin juuri uskoon tulleille ja hyödyllinen myös pidempään uskossa oleville. Kahvia tarjolla. Sydämellisesti tervetuloa!

Varkauden Adventtiseurakunta
Maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 11-15 Kirpputori. Maanantaisin klo 17 Leipähartaus ja leivänjako. La 29.1. klo 10 Jumalanpalvelus, Raija Flink-Konttinen, Maija Malinen.

Varkauden Helluntaiseurakunta
Ke 26.1. klo 18 Rukousilta. To 27.1. klo 9-11 Toimistoaika pastori tavattavissa (käynti takaovesta). Pe 28.1. klo 18 Sana ja rukous Keijo Lundberg. La 29.1. klo 13-16 Israel-iltapäivä Pekka Sartola, Antti Lempiäinen, Tarja Rissanen. Päivän aiheet: Ajankohtainen Lähi-itä ja Israel, seurakunta ja tuleva Googin sota. Su 30.1. klo 11 Jumalanpalvelus Pekka Sartola, Antti Lempiäinen, Tarja Rissanen. Ti 1.2. klo 15 Raamattupiiri (käynti takaovesta). Ke 2.2. klo 18 Rukousilta. Tervetuloa tilaisuuksiin rukoushuoneelle!

Varkauden Vapaaseurakunta
www.varkaudenvapaaseurakunta.fi
Kirkossa tilaisuudet koronatilanteen sallimissa rajoissa. Tarkista ajankohtainen tilanne seurakunnan nettisivuilta: www.varkaudenvapaaseurakunta.fi
To 27.1. klo 18 Rukousilta, Aarne Bollström. Su 30.1. klo 12 Jumalanpalvelus, Veikko Tarvonen. Tilaisuuksissa rajoitus 20 henkilöä. ViaDia-tori avoinna ma-pe klo 10-16 Kauppakatu 25.

Varkauden evl.lut. seurakunta
Tule mukaan
Jumalanpalvelukset: Su 30.1. klo 10 Messu, pääkirkko. Su 30.1. klo 12 Sanajumalanpalvelus, Kangaslammin kirkko.
Kuoppakankaan srk-keskus (Kuoppakankaankatu 11): Ti 1.2. klo 12 Arkiehtoollinen. Ke 2.2. klo 18.30 Tuomasmessu-vapaaehtoisten tapaaminen.
Diakonia Kirpputori (Kissakoskenkatu 5): avoinna ti–ke klo 10-15, la klo 10-13.
Katso pienryhmien ja muiden tilaisuuksien ajankohtaiset tiedot osoitteesta: www.varkaudenseurakunta.fi/tapahtumat

Saimaan ort seurakunta
Jumalanpalveluksiin (max 20 hlöä) ilmoittautuminen puh. 040 480 3677.
Varkaus: To 27.1. klo 17 Ehtoopalvelus. Ti 1.2. klo 17 Suuri ehtoopalvelus. Ke 2.2. klo 9 Liturgia. Herran temppeliin tuominen. Ke 2.2. Tiistaiseura peruttu. Ortsaimaa.net.

Radio Patmos
To 27.1. klo 9 Toimittajien tunti. To 27.1. klo 13 Mistä rohkeus matkan jatkoon? Leena Huima. To 27.1. klo 13.30 Miksi islam ja kristinusko ovat yhteiskunnallisesti sovittamattomassa ristiriidassa? Juha Ahvio. Pe 28.1. klo 11 Kristinusko ja ajatuksenvapaus. Leena Huima. Pe 28.1. klo 13.30 Miten kertoa evankeliumia maahanmuuttajille? Timo Keskitalo. Pe 28.1. klo 14.30 Ihmeellinen Raamattu. Vanhan Testamentin pääosat. Jouko Koistinen. Ma 31.1. klo 8.45 Israel-uutisviikko. Ma-pe klo 12-13 Suomi rukoilee. Kuuntele ja ylläty: patmos.fi tai 94,4 tai 102,60 MHz.